Κέντρο Προσχολικής Αγωγής
Image is not available
Slider
  1. Δίνοντας σημασία στην ολιστική ανάπτυξη των παιδιών όλες οι δράσεις προσεγγίζονται βιωματικά. Πριν την έναρξη των δράσεων, οι γονείς ενημερώνονται για αυτές με γραπτό έντυπο. Όποτε κρίνεται αναγκαίο, συμμετέχουν με τη σειρά τους, στην συλλογή πληροφοριών κα αντικειμένων αλλά και στο «παιχνίδι» μαζί με τα παιδιά τους.
  2. Ακολουθώντας τις αρχές της «παιδαγωγικής του δάσους» τα παιδιά αρκετές φορές μέσα στο μήνα, είτε σε μικρές ομάδες είτε όλα μαζί, επισκέπτονται κοντινές δασικές περιοχές απο το πρωί με επιστροφή το μεσημέρι, σύμφωνα με το project που επεξεργάζονται.
  3. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, διοργανώνονται επισκέψεις σε κοντινά σημεία της περιοχής με στόχο να γνωρίσουν τα παιδιά τη γειτονιά τους και τη ζωή στην πόλη τους. Οι γονείς ενημερώνονται και δίνουν γραπτώς την συγκαταθεσή τους, ενώ μπορούν όποτε το θελήσουν να συνοδεύσουν τα παιδιά σε αυτές τις επισκέψεις.
  4. Τα παιδιά συμμετέχουν σε όλες τις καθημερινές δραστηριότητες, φροντίζουν τον χώρο και αυτοεξυπηρετούνται, με στόχο την ενίσχυση της αυτονομίας τους.
  5. Η προσαρμογή στην έναρξη της σχολικής χρονιάς είναι μια ιδιαίτερη στιγμή στην ζωή του μικρού παιδιού αλλά και ολόκληρης της οικογένειας. Δεν υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος, αντιθέτως δίνουμε τον χρόνο και το χώρο που χρειάζεται κάθε παιδί χωριστά σεβόμενοι την προσωπικότητά του. Σε αυτή τη διαδικασία, πολύτιμοι βοηθοί και συνεργάτες είναι οι γονείς των παιδιών που με τις κατευθύνσεις των παιδαγωγών μπορούν να στηρίξουν τα παιδιά τους στο πρώτο μεγάλο βήμα προς την κοινωνικοποίηση.
  6. Το παιδί καθημερινά χρειάζεται να έχει μαζί του την προσωπική του τσάντα με τα απαραίτητα είδη που προτείνει το σχολείο. Οι γονείς είναι υπεύθυνοι για την συνεχή ανανέωση της τσάντας.
  7. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, πραγματοποιούνται ατομικές και ομαδικές συναντήσεις με τους γονείς. Κύριος στόχος είναι η συνεχή ενημέρωση και επικοινωνία για την εκπαιδευτική πρόοδο των παιδιών και την συνολική γνώση των project που επεξεργαζόμαστε. Για την συχνότητα των συναντήσεων ενημερώνονται οι γονείς κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς .
  8. Το Κέντρο μας έχει τακτική συνεργασία με ψυχολόγο-σύμβουλο ψυχικής υγείας και παιδοψυχολόγο για την ψυχοσυναισθηματική παρακολούθηση των παιδιών και τη διάγνωση δυσκολιών σε πρώιμο στάδιο (διαταραχές λόγου κ.ά..). Επιπλέον, διοργανώνονται εξειδικευμένα σεμινάρια και κύκλοι ομιλιών, τα οποία οι γονείς μπορούν να παρακολουθήσουν.
  9. Το πρωινό και το δεκατιανό προσφέρεται από το σχολείο και περιλαμβάνουν: φρέσκο χυμό, φρούτα, γάλα με δημητριακά, βούτυρο, μέλι, ψωμί. Τα παιδιά το προετοιμάζουν μόνα τους, σερβίρουν, καθαρίζουν, τακτοποιούν. Στο δεκατιανό κόβουν τα φρούτα τους και φτιάχνουν την δική τους φρουτοσαλάτα. Το μεσημεριανό το φέρνουν οι γονείς κατά προτίμηση σε γυάλινα δοχεία ή μπολ και ζεσταίνεται στην κουζίνα μας. Πολλές φορές στα πλαίσια του εργαστηρίου μαγειρικής, τα παιδιά δημιουργούν το δικό τους φαγητό. Στην περίπτωση αυτή, οι γονείς ενημερώνονται από την προηγούμενη ημέρα. Το απογευματινό επίσης επιλέγεται απο τους γονείς για τα παιδιά που μένουν μέχρι αργά στο χώρο. Οι παιδαγωγοί δεν πιέζουν τα παιδιά να φάνε και δεν τα ταίζουν.
  10. Τα παιδιά που παραμένουν στο σχολείο μετά τη 13:00 έχουν την επιλογή να χαλαρώσουν ή να κοιμηθούν στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο.

Ωράριο λειτουργίας

Παιδικός σταθμός 07:00-17:00 Ωράριο λειτουργίας απογευματινών δράσεων 17:00-21:00

Διεύθυνση

Ισοκράτους 14 Ζωγράφου - Αθήνα

Τηλέφωνα

2107779497 - 6974842928 - 6938678177

E - mail

info@paixnidia-ston-kyklo.gr