Κανόνες λειτουργίας
  1. Δίνοντας σημασία στην ολιστική ανάπτυξη των παιδιών όλες οι δράσεις προσεγγίζονται βιωματικά. Πριν την έναρξη των δράσεων, οι γονείς ενημερώνονται για αυτές με γραπτό έντυπο. Όποτε κρίνεται αναγκαίο, συμμετέχουν με τη σειρά τους, στην συλλογή πληροφοριών κα αντικειμένων αλλά και στο «παιχνίδι» μαζί με τα παιδιά τους.
  2. Ακολουθώντας τις αρχές της «παιδαγωγικής του δάσους» τα παιδιά αρκετές φορές μέσα στο μήνα, είτε σε μικρές ομάδες είτε όλα μαζί, επισκέπτονται κοντινές δασικές περιοχές απο το πρωί με επιστροφή το μεσημέρι, σύμφωνα με το project που επεξεργάζονται.
  3. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, διοργανώνονται επισκέψεις σε κοντινά σημεία της περιοχής με στόχο να γνωρίσουν τα παιδιά τη γειτονιά τους και τη ζωή στην πόλη τους. Οι γονείς ενημερώνονται και δίνουν γραπτώς την συγκαταθεσή τους, ενώ μπορούν όποτε το θελήσουν να συνοδεύσουν τα παιδιά σε αυτές τις επισκέψεις.
  4. Τα παιδιά συμμετέχουν σε όλες τις καθημερινές δραστηριότητες, φροντίζουν τον χώρο και αυτοεξυπηρετούνται, με στόχο την ενίσχυση της αυτονομίας τους.
  5. Η προσαρμογή στην έναρξη της σχολικής χρονιάς είναι μια ιδιαίτερη στιγμή στην ζωή του μικρού παιδιού αλλά και ολόκληρης της οικογένειας. Δεν υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος, αντιθέτως δίνουμε τον χρόνο και το χώρο που χρειάζεται κάθε παιδί χωριστά σεβόμενοι την προσωπικότητά του. Σε αυτή τη διαδικασία, πολύτιμοι βοηθοί και συνεργάτες είναι οι γονείς των παιδιών που με τις κατευθύνσεις των παιδαγωγών μπορούν να στηρίξουν τα παιδιά τους στο πρώτο μεγάλο βήμα προς την κοινωνικοποίηση.
  6. Το παιδί καθημερινά χρειάζεται να έχει μαζί του την προσωπική του τσάντα με τα απαραίτητα είδη που προτείνει το σχολείο. Οι γονείς είναι υπεύθυνοι για την συνεχή ανανέωση της τσάντας.
  7. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, πραγματοποιούνται ατομικές και ομαδικές συναντήσεις με τους γονείς. Κύριος στόχος είναι η συνεχή ενημέρωση και επικοινωνία για την εκπαιδευτική πρόοδο των παιδιών και την συνολική γνώση των project που επεξεργαζόμαστε. Για την συχνότητα των συναντήσεων ενημερώνονται οι γονείς κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς .
  8. Το Κέντρο μας έχει τακτική συνεργασία με ψυχολόγο-σύμβουλο ψυχικής υγείας και παιδοψυχολόγο για την ψυχοσυναισθηματική παρακολούθηση των παιδιών και τη διάγνωση δυσκολιών σε πρώιμο στάδιο (διαταραχές λόγου κ.ά..). Επιπλέον, διοργανώνονται εξειδικευμένα σεμινάρια και κύκλοι ομιλιών, τα οποία οι γονείς μπορούν να παρακολουθήσουν.
  9. Τα παιχνίδια στον κυκλο προσφέρουν ολοκληρωμένο πρόγραμμα διατροφής που αποτελείται απο : πρωινό, δεκατιανό, μεσημεριανό και απογευματινό. Τα προιόντα είναι βιολογικά απο μικρούς παραγωγούς οπου ο γονιός έχει την δυνατότητα να έρθει σε επαφή μαζί τους.
  10. Μια φορά το μήνα η παιδίατρος επισκέπτεται το σχολείο, εξετάζει τα παιδιά και ενημερώνει τους γονείς γραπτώς για την πορεία τους.